Hoe te bestellen?

Account registratie

Voordat u een bestelling kunt plaatsen bij onze webwinkel dient u een account te hebben, wanneer u al een bestaande klant van Verbion Handel bent heeft u uw inloggegevens al van ons ontvangen (bent u al een bestaande klant bij ons en heeft u nog geen inloggegevens ontvangen ? neem dan contact met ons op om uw inloggegevens alsnog te ontvangen).

Indien u als nieuwe klant wat wilt bestellen klik dan op 'Registreren' in het menu en voltooi de stappen om een account aan te maken, na het volgen van deze stappen krijgt u per e-mail een activatielink toegestuurd: klik op de link in de e-mail om uw account te activeren en in gebruik te nemen.

Na de eerste keer inloggen wordt u, ivm. met de veiligheid, gevraagd uw wachtwoord aan te passen en kunt u uw profiel verder personaliseren. Wij vragen u om hier even de tijd voor te nemen, zodat u en ook wij geen foutieve informatie te verwerken krijgen.

Bestellen

Na het inloggen kunt u in onze webwinkel een keuze maken uit vele producten van ons groot assortiment, bij elk product staat vervolgens een knop 'Bestellen' (of in de lijstweergave een winkel mand icoontje), wanneer u hierop klikt komen de producten in een virtueel winkelmandje terecht. Klik nadat u klaar bent met het uitkiezen van uw producten in het menu 'Uw account' en vervolgens op 'Winkelwagen', controleer of al uw gekozen producten in de lijst staan en klik op "Bestelling afronden" wanneer u wilt afrekenen.

Afrekenen

Nadat u op 'Bestelling afronden' heeft geklikt word u gevraagd naar een verzendmethode, selecteer hier uw verzendmethode (Afhalen, verzenden via koerier of indien u in onze regio woont franco verzenden). Klik vervolgens op "Afrekenen", kies hier uw betaalmethode (bijvoorbeeld online afrekenen) en klik op 'Betalen'. Vervolgens zal de order worden geplaatst (of wanneer u online afrekent word u doorverwezen naar Omnikassa waar u online de producten kunt afrekenen).

Nadat u uw bestelling heeft geplaatst zal u per e-mail een overzicht krijgen van uw bestelling, de order word vervolgens door verbion gecontroleerd en u zal een definitieve orderbevestiging krijgen wanneer uw order in behandeling word genomen.

Problemen?

Heeft u problemen met inloggen of gaat het bestellen niet zoals u wenst, neem dan contact met ons op!

Wij zijn telefonisch bereikbaar op 0597-422600 of per email via info@verbi-online.nl of druk op de 'meld probleem' knop hieronder.

Meld probleem